tag:blogger.com,1999:blog-4711047123800318912.post5644084111622021961..comments2013-01-23T12:36:38.006-08:00Comments on Dagboek van een Drymerrijder: En toen moest ik nog terugPhilip Smitshttp://www.blogger.com/profile/04513951398680899303noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-4711047123800318912.post-91047445302565703342013-01-23T12:36:38.006-08:002013-01-23T12:36:38.006-08:00Dat is nog eens eens test! :-D
Duidelijk is wel da...Dat is nog eens eens test! :-D<br />Duidelijk is wel dat hij het niet laat afweten en als je niet niet te snel uit het veld laat slaan de ondersteuning wel degelijk wat voor je kan betekenen.<br />De E-Motor van mijn bakfiets wil met deze temperatuur en inspanning wel wat inzakken volgens de meter. De lampjes gaan wel heel snel achter elkaar uit. Toch heb ik gemerkt als je even het kontakt uit zet (minuutje) En weer aan hij toch weer hersteld (alle lampjes branden weer) en gewoon blijft doorwerken.<br /><br />Hoe heb je de test zelf doorstaan? Snot uitgewassen? Geen zwart gevroren stinkende ledematen? Geen brandwonden(!) Een skibril en baclava bevalt mij altijd uitstekend. Geen huid onbedekt laten. Nu fiets met volledige stroomlijn en gesloten racekap. Heerlijk. <br />Een E-motor daarin zou ook fijn zijn. Er rijdt een Sinner Mango bij jou in de buurt rond in de uitvoering. Heeft ook de bevindingen die jij hebt met de Drymer.Corn-Dollyhttps://www.blogger.com/profile/04074347954435465793noreply@blogger.com